Ronda (2 nachten) - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Martin Houdijk - WaarBenJij.nu Ronda (2 nachten) - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Martin Houdijk - WaarBenJij.nu

Ronda (2 nachten)

Door: Martin houdijk

Blijf op de hoogte en volg Martin

05 Juli 2018 | Spanje, Ronda

Dag 16

Vandaag zijn we langs de kust richting Ronda vertrokken.
Heerlijk op ons gemakkie.
Voor dat we naar het binnenland afbogen hebben we eerst maar weer eens wat gegeten, heerlijke bruchetta, carpaccio van zeebaars en grote garnalen met rijst en een Kerry saus, twee borden en delen maar, dat wordt z’n beetje onze gewoonte.
Toen we klaar waren zijn en de bergen in gegaan, was echt klimmen, klimmen klimmen, tot z’n 1200 mtr, met echt mooi vergezichten en uitzichten.
Hotel was met de navigatie niet te vinden, lang leven googlemaps, was het wel te vinden.
Aan het einde van het kleineweggetje, hield de weg op om over een hobbelig zandpad bij het karakteristieke hotel aan te komen.
Mooi gelegen en als je door de tuin was gelopen kwam je bij het zwembad aan, bijzonder hotel Molino del Arco.

Dag 17

Vandaag gaan zijn we een dagje naar Ronda geweest.
Wat een uitzicht daar zeg, top.
Je loopt op een mooi wandelpad met een soort uitkijk terrassen langs Ronda, om over de brug naar het oude deel van Ronda te gaan.
Natuurlijk hier ook weer kerken bekeken, en de oude stierenvecht arena.
Laat wat gegeten, uurtje of drie half vier en toen maar besloten het avondeten over te slaan, ik denk dat we na deze vakantie zo het vliegtuig in rollen, en bij moeten betalen door ons overgewicht, hi, hi, hi.
Zo nog even lekker in de zelfbedienings bar hangen van het hotel, geheten bar van eerlijkheid, 24 uur per dag open.
Zelfbediening en alles eerlijk op de lijstzetten, goed geregeld toch.

Dag 18

Morgenochtend de koffers maar weer goed inpakken, en richting Málaga voor de terugvlucht vanuit Málaga naar Rotterdam om 20:00 uur en om 22:55 uur landen we in Rotterdam.
Mooie heerlijke 3 weken vakantie geweest, veel gezien en beleefd