Rustdagje - Reisverslag uit Zahara de los Atunes, Spanje van Martin Houdijk - WaarBenJij.nu Rustdagje - Reisverslag uit Zahara de los Atunes, Spanje van Martin Houdijk - WaarBenJij.nu

Rustdagje

Door: Martin houdijk

Blijf op de hoogte en volg Martin

03 Juli 2018 | Spanje, Zahara de los Atunes

Dag 15

Vandaag hebben we besloten een rustdag te houden, luieren aan het zwembad en verder lekker niets vandaag.
Hebben al veel indrukken op gedaan en gezien in de afgelopen twee weken.
Morgen op naar ons laatste hotel in Ronda, rit van ruim twee en een half uur, gaan langs de kust op het gemakkie.

• 05 Juli 2018 - 15:20

Elly En Paul :

lieve Annie en Martin,
    Eindelijk de tijd ervoor genomen om jullie verslagen te lezen.
    Jullie hebben al heel wat gezien en wat een pracht.
    De ene omgeving is nog mooier als de andere en wat een mooie gebouwen in welke plaats maar ook!
    Het eten en drinken wat jullie gedaan hebben, daar hadden wij graag bij geweest mmmmmmmmmmmm dat geloof ik graag.
    Moeten jullie geen nieuwe schoenen kopen, want wat wij allemaal gelezen hebben zijn het wel afstanden die jullie zonder de mooie auto hebben moeten doen.
    Als laatste willen wij jullie schrijven, dat de foto's ook PRACHTIG zijn.
    Genieten jullie nog maar en schrijf het allemaal maar op en de foto's niet te vergeten, dan maken wij tijd om jullie verslag verder te gaan lezen.
    Toi,toi,toi lieve groeten met een "Nederlandse knuffel" en ....... niet vergeten te genieten!!!!!!!!!!
    Elly & Paul en ons hondje FARAH!!!

• 05 Juli 2018 - 15:53

Beppie:

Geniet van jullie laatste etappe. Hopelijk tot gauw! xxx